jag har typ kommit i en fas då jag vill köpa en massa saker till mina hästar, men inte vad som helst utan riktiga bra saker. Jag älskar bland annat att smörja och att ha mjuk och ren utrustning så ett riktigt bra läderbalsam är något jag tänker skaffa. Lädertvål köpte jag för inte så länge sen, men jag funderar på att köpa en till, man kan aldrig ha för många!

Stigbyglarna jag skrev om vill jag fortfarande ha, men samtidigt är dem ganska dyra och jag vet inte om det är värt det :/

Något mer jag vill ha är nya tyglar till Zero, helst lädertyglar, alltså riktigt mjuka och fina lädertyglar, sen behöver han även nya gummityglar....

Till mig tänkte jag faktiskt oxå köpa något, nämligen ridbyxor. Jag tittade i min garderob och såg att alla mina ridbyxor är blåa... Jag har tre par ridbyxor som jag använder, ett par marinblåa pikeur ridbyxor som jag älskar, ett par ljus/mörkblåa helskodda ridbyxor från horselife (tror jag..?) som är väldigt tajta så den använder jag inte jätteofta och sen ett par jeansridbyxor från Martha ridingwear som jag älskar, men alla är blå! Jag tänkte iallafall köpa ett par likadana pikeur ridbyxor som jag redan har, dvs modellen prisca, fast bruna!

/W

Kommentera

Publiceras ej