Hej! Jag får typ jättelust att blogga då och då och därför tänkte jag att jag fortsätter med den här bloggen och uppdaterar när jag känner för det, det blir väl några gånger i veckan typ? Iallafall, Zero går det verkligen framåt med! Tävlade i helgen och kom 3a i en Ld+5 och sen startade jag även en LC och då rev Zero en oxer, men det gjorde inget alls för han är så himla fin och mjuk och framåt och hoppade fint osv! Hoppade även på ridbanan för ca 1 vecka sen och hoppade väl 1.10 eller nåt, och han hoppar super! Det går verkligen framåt. I dressyren tränar vi på LA nivå och det går också super! Han är mjuk och fin. Det går somsagt verkligen framåt nu och jag satsar på att starta LB i hoppning i vår, och sen kaaaaanske LA i dressyr innan året är slut! Copiad är glad som vanligtoch wanda ska starta LC i hoppning nu i vår./W
 
h

Kommentera

Publiceras ej