Det går verkligen upp och ner med Zero, ena dagen är han hur mjuk som helst och ibland är han heeeelt ofokuserad och stel. Nu senaste dagarna har han varit väldigt ofokuserad pga vildsvin som är omkring stallet och där man rider, men de hade jakt i stallet/slottet (vårat stall ligger precis bredvid ett slott om någon ej visste det) så jag hoppas att vildsvinen är borta! Igår hopptränade jag med min kompis ungponny, som behövdes hoppa lite mer med någon som har hoppat lite mer, och då fanns jag där och kunde rida på henne :) Så jag har hoppat henne några gånger nu och det går bra! Fast jag vet ju inte om jag kommer kunna rida henne så mycket nu när jag snart får hoppa Zero igen, vilket är om 2 veckor! Men det går iallafall framåt med Zero och han har fått lite muskler och har fått upp konditionen rätt bra! Coppis är fin som vanligt haha. Nu ska jag strax till stallet och rida Zero igen, det har snöat ännu mer nu så nu går det att galoppera typ överallt :D 

/W


Kommentera

Publiceras ej